کارمندان نمونه صومعه‌سرا تجلیل شدند

کارمندان نمونه صومعه‌سرا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، آیین تجلیل از کارمندان نمونه صومعه‌سرا با حضور مسئولان شهرستانی در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

«سیدجلال سیدمحمدی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:  کارمند باید رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند، تا رضایت مردم و خداوند را به دست آورند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به سنگ‌اندازی و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی افزود: ملت و دولت با صلابت، اقتدار و همدلی خود به خوبی توانسته‌اند در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

 

وی با بیان اینکه کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی پاسخگوی مردم باشند و کار را به نحو احسن و با کیفیت انجام دهند گفت: احساس مسئولیت و ارائه خدمات صادقانه باید در اولویت کارمندان قرار گیرد.

 

در ادامه حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» با بیان اینکه دشمنان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون انواع توطئه‌ها، دسیسه‌ها و تحریم‌ها را علیه ایران به کار برده‌اند تصریح کرد: قطعا در چنین موقعیتی خدمتگزاری به مردم سخت و دشوار است که بتوان جلب رضایت و خشنودی مردم را فراهم کرد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه معمولا کارکردهای یک دستگاه به اسم مدیر تمام می‌شود در صورتی که همه پرسنل دست به دست هم داد‌ه‌‍اند و افتخار موفقیت را کسب کرده‌اند خاطرنشان کرد: نیروهای ادارات همیشه مظلومند و کمتر از آنها نام برده می‌شود.

 

وی اظهار کرد: شاخصه‌های یک کارمند نمونه و وظیفه شناس از نظر و دیدگاه امام صادق(ع)، صبر و شکیبایی، راستی و صداقت، یقین، رضایت‌مندی و وفا، دانایی و علم و بردباری است.

 

کد خبر 964710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha