شهیدان رجایی و باهنر در مسیر  خدمت به مردم و اسلام بودند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه ما میراث دار کشور و دولتی هستیم که خون های بسیاری برای آن ریخته شد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در مسیر عزت، استقلال، خدمت به مردم و اسلام بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (3 شهریور ماه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای دولت و رئیس جمهور مکتبی شهید رجایی و نخست وزیر دانشمند شهید باهنر، اظهار کرد: قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی خون های بسیاری برای تحقق دولت اسلامی، الهی و هم طراز با ملت ایران بر زمین ریخته شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از نظام جمهوری اسلامی دولت هایی بر این کشور حکومت می کردند که هیچ کدام در شان و هم طراز ملت با عزت و شریف ایران نبودند.

 

وی یادآور شد: وقتی تاریخ را ورق می زنیم به واسطه دولت های مختلف عقب ماندگی هایی بر ایران تحمیل شد و حتی قراردادهای ننگینی نیز به امضا رسید.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه رژیم پهلوی نیز در شان ملت بزرگوار ایران نبود، ادامه داد: افراد بسیاری برای اینکه یک دولت برآمده از اراده ملت و در شان آنها تشکیل شود جان خود را از دست دادند تا امروز که ایران اسلامی به حیات خود ادامه می دهد.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: امروز در سایه حکومت دینی و الهی رشد و شکوفایی در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و سایر حوزه ها در کشورمان شکل گرفت.

 

وی اظهار کرد: انسان های بزرگی مثل شهیدان رجایی و باهنر با شمشیر کینه منافقین کوردل مورد حمایت آمریکا و غرب جان خود را فدای اسلام، کشور و ملت کردند.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه ما میراث دار کشور و دولتی هستیم که خون های بسیاری برای آن ریخته شد، یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر در مسیر عزت، استقلال، خدمت به مردم و اسلام بودند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های صورت گرفته از طرف دولت را ستود و گفت: با توجه به شرایط تحریمی کشور و ویروس کرونا، دولت خدمات خوبی در استان ارائه داد.

 

وی ضمن تاکید بر ارائه خدمت شبانه روزی مسئولان به مردم، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز ظرفیت و شایستگی لازم برای خدمت به مردم را دارد.

آیت الله حسینی با اشاره به ظرفیت های مختلف استان از جهت انسانی، اقتصادی و منابع، گفت: طرح ها باید اولویت بندی و ارائه شوند تا شاهد تحول در حوزه های مختلف باشیم.

 

کد خبر 964712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha