نشست پرسش و پاسخ به شبهات دینی و فقهی در کانون المهدی (عج) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) گفت: نشست پرسش و پاسخ به شبهات دینی و فقهی با حضور روحانی محل و فعالان کانون المهدی (عج) با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد جامع آبی بیگلو برگزار شد.

«فرهاد داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نشست پرسش و پاسخ به شبهات دینی و فقهی با حضور روحانی محل و فعالان کانون المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد جامع آبی بیگلو برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تصریح کرد: بحث در خصوص ابعاد مختلف واقعه عاشورا، واکاوی حرکت کاروان امام حسین (علیه السلام) به سمت کربلا و تطبیق قیام امام حسین (علیه السلام) با جریان های روز از مهمترین محورهای این نشست بود.

 

وی اظهار داشت: آشنایی نسل نوجوانان و جوانان با برخی از شبهات و بدعت ها می تواند یک جریان سازی در مقابل فتنه ها و توطئه های دشمنان در شبه افکنی علیه عزاداری های حسینی و جریان عاشورا باشد.

 

داداش زاده یادآور شد: برنامه های فرهنگی و دینی ماه محرم به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود برگزار می شود اما تلاش کرده ایم تا با برگزاری چنین نشست های محدود بتوانیم روشنگری هایی در خصوص شبهات دشمنان علیه اسلام و انقلاب داشته باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عنوان کرد: پاسخگویی به سئوالات دینی نوجوانان و جوانان یک رسالت مهم برای رفع شبهات است که کانون های مساجد در این مهم کارنامه خوبی برای جذب نوجوانان و جوانان به چنین برنامه ها دارد.

کد خبر 965043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha