​اجرای پویش «همدلی محرم» در گلستان/ توزیع ۱۵۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان تا پایان امسال

برزمینی از اجرای پویش «همدلی محرم» به همت سمن های مردم نهاد و هیئت های ورزشی گلستان در ماه محرم خبر داد.

«قاسم برزمینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از دغدغه های ما حل مشکل اشتغال قهرمانان ورزشی است که در همین راستا پیگیری ها در حال انجام است تا قهرمانان حائز مقام اول، دوم و سوم المپیک، پارالمپیک و آسیایی در دستگاه های اجرایی جذب شوند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: قهرمانان ورزشی در سطح ملی و فراملی برای کشورمان افتخارآفرینی کردند و نیاز است برای رفع دغدغه های اشتغال آنها تلاش شود.

 

وی تأکید کرد: برای تأمین مسکن قهرمانان ورزشی و جوانان نیز رایزنی انجام شده و اقدامات لازم صورت گرفته است.

 

برزمینی به رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و یادآور شد: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری 11 هزار بسته معیشتی به همت سمن های مرم نهاد در رزمایش کمک مؤمنانه توزیع شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از اجرای پویش همدلی محرم خبر داد و اذعان کرد: سمن های مردم نهاد و هیئت های ورزشی برای اجرای این طرح در ماه محرم پای کار آمدند.

 

وی به برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین به صورت مجازی اشاره کرد و ابراز داشت: مجمع خیرین ازدواج نیز تشکیل شد و در روزهای گذشته 50 سری جهیزیه بین زوج های جوان توزیع کردند و تا پایان سال نیز 150 سری جهیزیه را بین زوج های جوان توزیع می کنند.

 

برزمینی ابراز امیدواری کرد؛ در بحث اشتغال مسکن و ازدواج با کمک تمامی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان اقدامات مؤثری را انجام شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در بحث بیمه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی نیز اقداماتی در دست انجام است و امیدواریم به سرانجام مطلوب برسد.

 

وی به وضعیت تیم شهردار گرگان اشاره کرد و افزود: شهرداری در سال 98-99 صدرنشین لیگ برتر بود و ادامه لیگ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد و طی جلسات با وزیر ورزش دستوراتی صادر شد و تا این لحظه شهردار گرگان برای حضور این تیم در لیگ برتر تصمیمی اتخاد نکرده است.

 

برزمینی با اشاره به وضعیت تیم والیبال گنبدکاووس، ابراز داشت: گنبدکاووس استعدادهای خوبی در رشته والیبال دارد و امسال نیز مسئولان این شهرستان از این تیم حمایت کردند و تیم به نام شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر شرکت می کند و امیدوارم این تیم در مسابقات امسال نتایج درخشانی را کسب کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: با توجه به اینکه در آستانه شروع لیگ های ورزشی قرار داریم برخی از تیم های ما در شهرهای قرمز کرونا مستقر هستند و درخواست می کنیم به این تیم ها اجازه تمرین در سالن های ورزشی داده شود.

 

وی اضافه کرد: تیم های شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال، پاس گرگان در دسته یک لیگ والیبال و تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خود را برای حضور در لیگ های ورزشی آماده می کنند.

 

کد خبر 965064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha