توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی در رشت

قاسمی از توزیع هشت هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در رشت خبر داد و گفت: سومین مرحله رزمایش مواسات فردا(۶ شهریور) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیداکبر قاسمی» امروز (چهارشنبه، ۵ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ماه محرم اظهارکرد: ماه محرم، ماه جهاد و اخلاص،‌ ماه گذشت و ماه اهتمام به حفظ دین خدا است. 
 
 
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه اسلام را محرم و عاشورا حفظ کرد گفت: مقابله با ظلم و ستم و دفاع از حق پیام عاشورا به دنیا است. 
 
 
وی ادامه داد: عاشورا درس ها و عبرت ها دارد و در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای ما با پیروی از مکتب عاشورایی از جانشان گذشتند و در برابر متجاوزان ایستادند. 
 
 
قاسمی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم‌ تصریح کرد: عاشورا به ما آموخت که بایستی در راه قرآن بایستیم و از همه چیز گذشت. 
 
 
وی در ادامه به بحران کروناویروس و خسارت اقشار آسیب پذیر در این بحران اشاره و خاطرنشان کرد: فردا(پنج شنبه،۶ شهریور) سومین مرحله رزمایش مواسات اجرا شده و چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه پایان ماه صفر انجام می شود.   
 
 
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه اتحاد و همدلی در رزمایش مواسات بیش از پیش هویدا شد افزود: با همکاری پایگاه‌های بسیج، مساجد و قرارگاه های محله، افراد آسیب پذیر شناسایی شده و بسته ها بین آنها توزیع می شد. 
 
 
قاسمی خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی توسط کمک های مردمی و دیگر نهادها و همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با کمک رده های اقشاری بسیج تهیه و فردا توزیع می‌شود.
 
 
کد خبر 965126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha