دانشگاه پیام نور در برگزاری کلاسها و آزمونهای  غیرحضوری پیشرو در کشور  است

شیخ الاسلامی از تمدید مهلت ثبت نام و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی خبر داد.

«محمود شیخ الاسلامی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و صفر و همچنین گرامیداشت هفته دولت در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک از تمدید مهلت ثبت نام در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: مهلت  ثبت نام و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا7مهرماه جاری تمدید ‌شد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی، با اشاره به مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت:  از جمله  این مزیت ها امکان تحصیل برای همه افراد جامعه در هر نقطه ای از کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه پایین بودن شهریه دانشگاهی از دیگر مزایایی تحصیل در این دانشگاه است، ادامه داد: همه افراد با هر تمکن مالی می توان در واحدهای دانشگاهی پیام نور ثبت نام و با استفاده از تسهیلات این دانشگاه با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

 

این مقام مسئول به تسهیلات بسیار خوب جهت شهریه دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد:  عدم اجبار به شرکت در کلاسهای نظری، مهمترین مزیت دانشگاه درشرایط کنونی کشور  با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

 

شیخ الاسلامی با بیان اینکه کلاسها و آزمونهای این دانشگاه به صورت مجازی وغیر حضوری برگزار می شود، گفت: دانشگاه پیام نور در برگزاری کلاسها و آزمونهای خود به صورت غیرحضوری پیشرو در کشور  است که این امر با توجه به شیوع ویروس کرونا، جهت سلامتی دانشجویان، خانواده های آنان  و درنهایت جامعه اقدامی بسیار ارزشمند می باشد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در پایان اظهار کرد: همه داوطلبان و متقاضيان می‌توانند براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنما براي پذيرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصيلي،  در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در بازه زمانی فوق به درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش مراجعه  و نسبت به تكميل  فرم انتخاب رشته (حداكثر 100 كدرشته ) اقدام نمايند.

کد خبر 965190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha