نخستین سوگواره اهالی اکوسیستم فن‌آوری و نوآوری در محرم حسینی برگزار شد

نخستین شب از سوگواره اهالی اکوسیستم فن آوری و نوآوری با حضور مدیران ارشد، اساتید، نخبگان و فعالان اکوسیستم فن آوری و نوآوری، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با سخنرانی حجت الاسلام خاموشی ، رئیس سازمان اوقاف عصر دیروز در برج نوآوری قریب برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی خاموشی» در این سوگواره، فعالان اکوسیستم فناوری و فضای مجازی را ترسیم کننده آینده علمی کشور دانست و به تحلیل واقعه عاشورا و نسبت آن با جامعه امروزی پرداخت و گفت: سنت امتحان، یکی از سنت های الهی است و تمامی انسانها، در طول عمر خود به دلایل مختلف، امتحان می شوند تا در زمان عمر محدود دنیا، بتوانند کمال مناسب خود را پیدا کنند. 


در این سوگواره که با حضور پرویز کرمی، دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، دکتر آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، مهندس نجات نیا دستیار ویژه وزیر ارتباطات در امور مردمی، دکتر تاریخی دبیرکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و  دیگر مدیران ارشد حوزه شتابدهنده های حوزه فناوری و نوآوری برگزار شد، ضمن بزرگداشت واقعه عظیم عاشورا، کمک به پویایی بیشتر اکوسیستم و تقویت شبکه نوآوری با هدف تعامل بخشی برای استفاده بیشتر از فضای مجازی برای گسترش بیشتر باورهای دینی تاکید شد.


شتاب‌دهنده‌ دانش بنیان سیوان، شتابدهنده شمسا، ازنو، میدون و فاطر شریف از بانیان این مراسم بوده و مکانی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌های اجتماعی برای حضور عزاداران حسینی در نظر گرفته شده است.


لازم به یادآوری است که دومین شب سوگواره فعالان فن آوری و نوآوری، با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله توانا، عصر امروز (چهارشنبه 5 شهریور) از ساعت 18 تا 20 در محل برج نوآوری دکتر قریب واقع در  خیابان آزادی، روبروی خیابان دکتر قریب برگزار می شود.
 

کد خبر 965241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha