آغاز به کار عملیات اجرایی فازدوم پروژه پل تا پل در هفته دولت

عملیات اجرایی فازدوم پروژه پل تا پل امروز(۵شهریور) در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار مازندران آغاز به کار کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس رجبی» امروز(5شهریور) در آئین آغاز عملیات اجرایی فازدوم پروژه پل تا پل بیان کرد: پروژه پل کابلی تا پل شهیدان نوری به طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر از زمانی که ما در شهرداری ساری مشغول کار شدیم یکی از کارهایی بود که بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر ساری را حل خواهد کرد.

 

شهردار ساری افزود: عرض این پروژه ۲۶ متر و طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر است که روستاهای مختلفی اعم از لاکدشت را دربرمی‌گیرد، در این مسیر دو دور برگردان و ۱۲ آبرو ترسیم شده است.

 

رجبی تصریح کرد: هزار و ۲۰۰ متر از این مسیر بازگشایی و هزار و ۴۰۰ متر باقی ماند که باید بعد از خریداری ۱۵۰ پلاک صورت بگیرد، خوشبختانه منابع مالی این کار تامین شده  و به توافقات خوبی با مالکین رسیدیم.

 

شهردار ساری یادآور شد: به مردم قول دادیم ظرف ۴ ماه آینده این پروژه را به اتمام برسانیم، بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان برای ادامه این پروژه در  نظر گرفتیم.

 

رجبی ابراز کرد: مردم گلایه دارند، حدود ۱۲ سال بلاتکلیف بودند امروز این قول را می‌دهیم که هم املاک را به قیمت منصفانه خریداری کرده و هم این مسیر را در دهه فجر افتتاح خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 965278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha