آغاز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت غیرحضوری/  رشته پرستاری و اتاق عمل در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر تدریس می شود

نادری گفت: طبق بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی نیم فصل اول مهر کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدمهدی نادری» عصر امروز (چهارشنبه 5 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تصمیمات سازمان مرکزی دانشگاه در ترم گذشه کلاس ها را به صورت غیرحضوری برگزار کرد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر ادامه داد: براساس دستورالعمل دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات در شهرهای زرد به صورت حضوری و در شهرهای قرمز به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

 

نادری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در ترم گذشته با توجه به اینکه در شرایط قرمز کرونا قرار نداشت آزمون را به صورت حضوری و با توجه به پروتکل های بهداشتی برگزار کرد و آزمون ترم تابستان نیز براساس بخشنامه سازمان مرکزی به صورت غیر حضوری برگزار شد.

 

وی تاکید کرد: براساس دستورالعمل دانشگاه آزاد اسلامی و بخشنامه صادر شده از 15 شهریورماه کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر یادآور شد: طبق این بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی نیم فصل اول مهر کلاس ها به صورت غیرحضوری خواهد بود و امتحانات نیز در این ایام به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

 

نادری تصریح  کرد: با توجه به زیرساخت آی .تی در دانشگاه مشکلی برای برگزاری کلاس های درس به صورت غیر حضوری وجود ندارد.

 

وی به رشته های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر اشاره کرد و گفت: در سال جدید رشته پرستاری و اتاق عمل به مجموعه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی افزوده شد و امسال 25 دانشجو در رشته پرستاری  جذب می شوند، همچنین رشته مدیریت ورزش در هفته آینده در جدول رشته دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر قرار می گیرد و همچنین رشته حقوق ثبت نیز به دانشگاه افزوده شده است.

 

کد خبر 965287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha