تاثیر دیدگاه نماینده ولی فقیه در فارس بر عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی

امیری گفت: نگاه نماینده ولی فقیه در استان فارس مبتنی بر وفاق و همدلی بوده که این مسئله تاثیرات مثبت و چشمگیری در عملکرد اجرائی ادارات در شهرستان ها به خصوص شیراز داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت با توان کامل در مقابل فشارهای خارجی ایستادگی کرده و همواره حافظ مواضع نظام بوده است.

فرماندار شیراز با اشاره به بحران های اقتصادی ناشی از تحریم ها و بلاهای طبیعی و انسانی عنوان کرد: در شرایط تروریسم اقتصادی با هدف ساقط کردن نظام، دولت با ارائه سیاست های مناسب، مسیر کنترل و مدیریت مسایل به وجود آمده را در پیش گرفت.

وی اضافه کرد:  میان فرمانداری شیراز در این میان به رغم تمامی تنگناها، نه تنها از انجام وظایف اصلی خود کوتاهی نکرد بلکه با ابتکار عمل، بسیاری از کارهای مغفول مانده گذشته را نیز دنبال کرد‌.

امیری تاکید کرد: نگاه نماینده ولی فقیه در استان فارس مبتنی بر وفاق و همدلی بوده که این مسئله تاثیرات مثبت و چشمگیری در عملکرد اجرائی ادارات در شهرستان ها به خصوص شیراز داشته که ۴۰ درصد از جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار شیراز ادامه داد: دولت یک سال بسیار سخت را گذرانده و سرسختی، تعهد و ایثار مدیران شیراز در کنار فرهنگ غنی و همراهی مردم این شهر به ویژه در بحث کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا موجب شد تا مقام معظم رهبری، دیگر استان ها را به الگوبرداری و الهام گرفتن از فارس تشویق کند.

وی اضافه کرد: وزیر بهداشت نیز از مسئولین استان فارس به عنوان استان موفق در سطح کشور و استان دارای کمترین میزان مرگ و میر ناشی از این ویروس قدردانی کرد.

آیت الله «لطف الله دژکام» نیز در این دیدار گفت: باید به رای مردم احترام گذاشت و نقد از طرف رقبای سیاسی باید سازنده باشد به نوعی که موجب تخریب رقیب در چشم مردم نشود چرا که تخریب دولت، موجب تخریب نظام و ناسپاسی مردم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: امام خمینی (ره) همیشه سیاست بر مبنای فتوت را به دیگران توصیه می کرد و در دنیای امروز و شرایط خاص حاکم بر جامعه باید اخلاق مداری و جوانمردی را مبنای رفتارهای فردی و جمعی قرار دهیم تا به مسیر تمدن سازی اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب نزدیک و نزدیکتر شویم.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: کار در فرمانداری ساعت نمی شناسد و شیراز نیازمند راهبرد توسعه است که هرچند شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز اجرای بسیاری از امور را بر عهده دارند اما مصوبات کلان آنها باید از تایید فرمانداری بگذرد.

 

آیت الله دژکام تاکید کرد: فرماندار به عنوان مدیر سیاسی شهری همچون شیراز که در تمام دنیا شناخته شده است و جهت گیری و نوع رفتارهای این شهر تاثیر منطقه‌ای و حتی بین المللی دارد باید راهبرد توسعه ای داشته باشد.

 

کد خبر 965296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha