عدالت بهداشتی و درمانی در خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی و عشایری مدنظر باشد

روشنفکر نسبت به خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی و عشایری با نگاه عدالت بهداشتی و درمانی تاکید کرد و گفت:برای رسیدن به عدالت بهداشتی و درمانی باید خدمات به صورت عادلانه در بین اقشار روستایی و عشایری در قالب تیم‌های پزشکی، دندانپزشکی و متخصصان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز (۵ شهریور ماه) در آئین تجلیل از مدافعان سلامت که به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، به وضعیت ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: ما در شهریور ماه و سه ماهه پاییز شرایط ویژه‌ای را داریم و باید با آمادگی کامل برای مبارزه با این ویروس جلو برویم. 

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به جلسه‌ ای که در تهران با حضور وزیر بهداشت و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد اشاره کرد و ادامه داد: استان ما یکی از استان‌ هایی است که در موضوع مبارزه با بیماری کرونا از استان‌های موفق و پیشرو بوده است.

 

وی با اشاره به خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی و عشایری با نگاه عدالت بهداشتی و درمانی، اظهار کرد: برای رسیدن به عدالت بهداشتی و درمانی لازم است که خدماتی را در این مناطق ارائه دهیم که باید به صورت عادلانه در بین اقشار روستایی و عشایری در قالب تیم‌های پزشکی، دندانپزشکی و متخصصان باشد.

 

روشنفکر به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: باید در این ایام در روستاهای محروم خدمات بهداشت حرفه‌ای و بهداشت محیط ارائه شود تا ما در روستاها کمتر مشکل داشته باشیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به بافت عشیره‌ای استان، مراودات در این روستاها زیاد بوده و باید کاری کنیم که پیشگیری‌ های لازم انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه در کشور هرگاه نیاز بوده بسیج به کمک آمده و بحران‌ ها را مهار کرده، گفت: امید است که در این ایام نیز بسیج جامعه پزشکی در مهار ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 965302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha