۵۰ بسته غذایی توسط کانون ثامن الائمه بردسکن بین نیازمندان توزیع شد

مهدوی گفت:در راستای پویش «قدمی برای حسین» و در بخش کمک مومنانه، ۵۰ بسته غذایی توسط کانون فرهنگی و هنری ثامن الائمه انابد بردسکن بین نیازمندان توزیع شد.

«ناصر مهدوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بردسکن ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) گفت: با بیان اینکه یکی از دلایل پیدایش واقعه کربلا، نبود بصیرت جامعه اسلامی است که امروزه بایستی جامعه اسلامی از این ایراد بزرگ دور بماند، افزود: امام حسین (ع) به منظور احیای دین قیام کردند و به همین منظور باید احیای دین و ترویج معارف دینی به عنوان یکی از اهداف عزاداری مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر کانون ثامن الائمه انابد بردسکن با بیان اینکه در راستای پویش «قدمی برای حسین» و در بخش کمک مومنانه، ۵۰ بسته غذایی توسط کانون فرهنگی و هنری ثامن الائمه انابد بردسکن بین نیازمندان توزیع شد، گفت:بسته های غذایی که با کمک خیرین تهیه شده است شامل برنج، حبوبات، روغن، رب، مرغ، ماکارانی می باشد.

 

مهدوی اظهارکرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از بازوان مسجد خدمت رسانی در تمامی بحران ها را جزء وظایف خود می داند لذا کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه انابد بردسکن در بحران فعلی هم از نیازمندان هم غافل نشده است.

 

وی گفت: ماه محرم فصل شکفتن لاله های مقاومت خونین اسلام است، همان گونه که سرآغاز زوال حاکمیت های فاسد نیز است، محرم تاریخ است اما نه تاریخ عادی و روز مره زندگی، کار، فعالیت، مصرف و معامله، محرم تاریخ یک تحول عمیق و یک انقلاب تاریخ ساز است.

 

مدیر کانون ثامن الائمه انابد بردسکن با بیان اینکه مشارکت کانون‌ها و فعالان مسجد در لبیک به ندای رهبری و رزمایش مواسات چشمگیر و بی نظیر است، گفت: نیروی تربیت شده مسجدی در زمانه بروز سیل به یاری سیل زدگان می شتابد و در زمانی که یک بیماری ویروسی منحوس تمامی بشریت را تهدید می کند بار دیگر به صحنه می آید و نقش خویش را در عرصه خدمت رسانی و تلاش به بهترین نحو انجام می دهد.

کد خبر 965312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha