سهم بنیاد مسکن زنجان در طرح اقدام ملی، ساخت ۱۰۹۰ واحد مسکونی است

رضا خواجه‌ای با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در قالب طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انجام می شود، گفت: سهم این بنیاد در استان زنجان ساخت ۱۰۹۰ واحد مسکونی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام 2 هزار و 449 نفر در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان انجام شده است.

 

رضا خواجه ای با بیان اینکه رضا خواجه‌ای با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر در قالب طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انجام می شود، گفت: سهم این بنیاد در استان زنجان ساخت 1090 واحد مسکونی است.

 

به گفته وی، سهمیه بنیاد مسکن استان در 12 شهر زیر 100 هزار نفر جمعیت، 722 واحد و در شهر زنجان نیز 368 واحد مسکونی در منطقه گلشهر است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: تعداد متقاضیان در مرحله مراجعه به شعب بنیاد برای احراز هویت در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت 1203 نفر است.

 

وی با بیان اینکه تعداد متقاضیانی که بارگزاری کامل مدارک انجام داده‌اند، 533 نفر هستند، خاطرنشان کرد: تعداد متقاضیانی که افتتاح حساب کرده‌اند، 145 نفر و تعداد متقاضیانی که آورده واریز کرده‌اند نیز 35 نفر است.

 

خواجه ای به آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت 722 واحد مسکونی در اینگونه شهرها در صورت استقبال متقاضیان اشاره کرد و گفت: تاکنون 73 قطعه زمین از اداره کل راه و شهرسازی با مساحت 18 هزار و 852 متر مربع واحد با قابلیت احداث 340 واحد مسکونی دریافت شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تصریح کرد: اقشار کم درآمد جامعه می‌توانند پس از ثبت‌نام و آورده خود به خانه‌دار شدن امیدوار شوند، ضمن اینکه این طرح برای سایر متقاضیان مسکن نیز فرصت‌هایی ایجاد کرده است و متناسب با سطوح درآمدی خانوارها به تولید مسکن می‌پردازد.

 

کد خبر 965326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha