ویژه برنامه «کوچه های آسمانی؛ نوگلان حسینی» برای نوجوانان و کودکان برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ویژه برنامه «کوچه های آسمانی؛ نوگلان حسینی» با هدف اشاعه فرهنگ عزاداری برای نوجوانان و کودکان در محلات برگزار می شود.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «کوچه های آسمانی؛ نوگلان حسینی» با هدف اشاعه فرهنگ عزاداری برای نوجوانان و کودکان در محلات برگزار می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: مهمترین موضوع های مطرح شده در این ویژه برنامه سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه با شعار «کوچه به کوچه عشق تو را جار می زنم حسین جان» به صورت محله محور با سخنرانی حجت الاسلام عادلی و مداحی در مناطق مختلف شهر بیله سوار برگزار می شود.

 

ملکی یادآور شد: این برنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع ماسک بین شرکت کنندگان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای نوجوانان و کودکان و والدین برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: با استقبال خوب اهالی در محله های مختلف این برنامه تا اربعین حسینی در مناطق مختلف شهر بیله سوار برگزار خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار این برنامه به همت امور اجتماعی بسیج و دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

کد خبر 965372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha