جریان نفوذ را باید به خوبی در راز ناتمام نشان داد

فاطمی گفت: در این سریال حتما" جریان نفوذ را باید به خوبی نشان دهیم؛ جریانی که حتی تا بیت امام(ره)و با کیف حامل مواد منفجره تا پشت در اتاق امام هم رفت اما موفق نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سیدعباس فاطمی، پنجشنبه(۶ شهریور) در آییین آغاز رسمی پیش تولید سریال«راز ناتمام» ویژه شهید محمدجواد باهنر ابتدا با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت: به طور حتم شخصیت و قهرمانی در تراز حاج قاسم با این نمونه رفتار و سلوک در تاریخ سراغ ندارم.

 

رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما در ادامه با بیان اینکه نزدیک ۴۰ سال از شهادت شهیدان رجایی و باهنر می گذرد و تنها یک سریال کوتاه راجع به شهید رجایی شاخته شده، افزود: در این باره کم کاری کردیم و باید سریع، دقیق و هنرمندانه کار کرد زیرا نمی توان تخیل یا گزافه گفت و از طرفی هم نمی توان آنچه بودند را نشان دهیم.

 

وی با بیان اینکه شهید باهنر شخصیت دانشگاهی برآمده از منطقه محروم و حاشیه کشور بود اما در سطح تألیف کتب درسی و در سطح انقلاب با سازماندهی و تشکیل حزب جمهوری و بعد هم در سطح وزارت و نخست وزیری بالا آمد؛ تصریح کرد: در این سریال حتما" جریان نفوذ را باید به خوبی نشان دهیم؛ جریانی که حتی تا بیت امام(ره)و با کیف حامل مواد منفجره تا پشت در اتاق امام هم رفت اما موفق نشد.

 

فاطمی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از صداوسیما گفت: قصد داریم چهره های فاخر استان ها را معرفی کنیم و واجب می دانیم برای همه شخصبت هایی که قدمی برداشتند گامی برداریم.

 

وی با تصریح به اینکه استان کرمان یکی از پر رویدادترین استان های کشور است‌؛ تصریح کرد: شهید باهنر کار انقلابی را در یک بستر تعریف شده و پرتلاش، بی ادعا و بی هیاهو پیش می برد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو چهره ای که دولت اسلامی را بعنوان مدیران مخلص و با انگیزه و تکلیف محور و با اخلاق به تصویر کشاندند و با شهادت خود این جلوه و شکوه را نشان دادند، یاد کرد.

 

وی با بیان اینکه در تاریخ شخصیت های ملی و جهانی کم نداریم اما در دورانی از تاریخ ارتباط ما با شخصیت ها تنها از طریق مکتوبه های به جای مانده از آنان است؛ گفت: امروز اما در زمانی زندگی می کنیم که هنر پیشرفت کرده و بخشی از این ارتباط{با شخصیت ها را} گرچه سختی های فراواندارد اما برقرار می کند.

 

امام جمعه کرمان با افزودن اینکه هنر بخشی از واقعیت یک شخصیت را برای نسل های آینده برای همیشه ماندگار می کند؛ به ویژگی های شخصیتی شهید باهنر اشاره و ابراز امیدواری کرد: عوامل سریال بتواند این شخصیت را در زوایای مختلف برای نسل آینده منعکس کند و سریالی پر بیننده باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از حادثه انفجار حزب جمهوری و شهادت شهید بهشتی و انتخاب شهید باهنر به عنوان دبیرکلی حزب، حتی دشمنان اعتراف کرد باهنر خلأ بهشتی را پر می کند.




 

کد خبر 965419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha