جامعه نیازمند امید آفرینی است

پارسا با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه خواستار تولید و انتشار اخبار در راستای افزایش امید شد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم برای دستیابی به اهداف شومش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا»  مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان امروز(۶ شهریور) در خبرگزاری شبستان گیلان مستقر در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت حضور یافت و با خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفتگو کرد.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان در این دیدار با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه خواستار تولید و انتشار اخبار در راستای افزایش امید شد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم برای دستیابی به اهداف شومش است که رسانه‌ها رسالت سنگینی در این نبرد بر عهده دارند.

 

وی با بیان اینکه انتقادات سازنده و پیشنهادات رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف نظام و دولت دارد اظهارداشت: رسانه‌ها در هفته دولت نقش امیدآفرینی داشته و دستاوردهای دولت و نظام و پیشرفت‌های حاصله را به مردم منعکس کنند.

 

پارسا با تاکید بر ضرورت همدلی میان رسانه‌ها در مقابله با نبرد رسانه‌ای دشمن اذعان کرد: باید با تلاش فعالان حوزه مجازی و رسانه‌ها سواد رسانه‌ای را در جامعه افزایش داده تا بتوانیم در این نبرد پیروز باشیم.

 

وی اظهارداشت: رسانه بستر مهمی در تحقق منویات مقام معظم رهبری بوده و می‌تواند با امیدآفرینی در جامعه، گام‌های مهمی در عرصه‌‌های مختلف بردارد.

 

«سمیه اکبرپور» نیز در این دیدار با تاکید بر انتشار اخبار خوب و مفید در راستای امیدآفرینی در جامعه بر ضرورت ایجاد یک جریان رسانه‌ای موثر برای برون‌رفت از مشکلات و دیده شدن ارزش‌ها و انعکاس فعالیت‌های انجام‌شده تاکید کرد.

 

مدیر خبرگزاری شبستان گیلان با بیان اینکه در شرایط امروز که کشور با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بسیار مواجه است امیدآفرینی ضرورت جامعه است افزود: باید به جای انتقادهای مخرب با پرهیز از حاشیه‌ها با اخبار خوب، موج امید بیافرینیم.

 

وی ایجاد دانشکده خبر با توجه به تعدد رسانه در گیلان که در رده استان‌های برتر کشور است را مطالبه خبرنگاران گیلانی دانست و گفت: باید با افزایش سواد رسانه‌ای و مجهز شدن به دانش روز به مقابله با توطئه‌های دشمن بپردازیم.

 

در ادامه این دیدار پارسا از «سمیه بشارتی» خبرنگار خبرگزاری شبستان به دلیل فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولید محتوا و فرآورده‌های خبری مرتبط با این بخش با اهدای لوحی تقدیر کرد.

 

 

 

 

کد خبر 965425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha