امداد رسانی به ۱۷۸ نفر در ۵ ماه اول سال جاری

علی اکبری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا ۳۱ مردادماه با تلاش نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان به ۱۷۸ نفر حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم عزیز در هنگام بروز حوادث است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان  نقش مهمی در راستای امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان در سوانح مختلف دارند و همواره از آمادگی لازم برای امدادرسانی برخوردارند.

 

« علی اصغر علی اکبری» با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا ۳۱ مرداد ماه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در امدادرسانی به مصدومان ۱۳۰ حادثه روی داده مشارکت و خدمات رسانی کرده اند، ابراز کرد: در این تعداد حادثه به ۱۷۸ نفر از مصدومان توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام امدادرسانی شده است.

 

وی  با بیان اینکه امدادرسانی به این تعداد حادثه دیده توسط ۱۵۱ تیم و با مشارکت ۵۲۳ نیروی عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان انجام شده است، گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در این مدت  در ۵۹ مورد حادثه جاده ای، ۳۷ مورد حادثه کوهستان، ۱۲ مورد آتش سوزی جنگل ها و مراتع، ۱۰ مورد خدمات حضوری، ۵ مورد صنعتی و کارگاهی، ۳ مورد حادثه غرق شدگی، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد خدمات شهری، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک مورد زلزله امدادرسانی کرده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه  در این حوادث، ۴۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۶ نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شده اند، یادآور شد: همچنین از ابتدای سال جاری تا ۳۱ مرداد ماه به ۱۱۷ نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی و عملیات رهاسازی در حوادث نیز برای ۱۷ نفر از حادثه دیدگان انجام شده است.

 

علی اکبری بیان کرد: شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان و هم استانی های عزیز ایلامی برای امدارسانی در حوادث و سوانح است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به آسیب دیدگان و مصدومان حوادث مختلف هستند.

 

وی با بیان اینکه  بالگرد امداد و نجات مستقر در استان نیز تا کنون ۳ سورتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان انجام داده است، خاطرنشان کرد: مردم عزیز هم استانی در زمان وقوع حوادث می توانند در هر نقطه از استان با شمار تماس 112 به صورت 24 ساعته ارتباط برقرار کنند و جزئیات تماس های مردمی نیز  از طریق سامانه ثبت و ضبط می شود.

کد خبر 965462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha