شهربازی پارک ملت یک سرمایه ارزشمند برای شهر مشهد است

حیدری گفت:شهربازی پارک ملت یک سرمایه ارزشمند برای شهر مشهد و مدیریت شهری بوده و حفاظت و نگهداری آنها امری واجب و ضروری است لذا امیدواریم با مناسب شدن وضعیت مشهد، بتوان از مجموعه شهربازی پارک ملت در سال ۱۴۰۰ بهره ‌برداری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا حیدری» در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی بهسازی شهربازی پارک ملت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مجموعه با بیش از نیم قرن سابقه در شهر مشهد، یکی از خاطره‌انگیزترین فضاهای شهری محسوب می‌شود، اظهارکرد: سالها جوانان و کودکان این شهر به‌همراه خانواده خود برای گذران اوقات فراغت و تفریح در این شهربازی حضور پیدا می‌کردند و از فضا بهره می‌بردند.

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: از اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین اختلافات پیش آمده میان شهرداری با شرکت متولی بهره‌برداری از شهربازی پارک ملت، فعالیت این مجموعه متوقف شد.

 

حیدری با بیان اینکه شهربازی پارک ملت یک سرمایه ارزشمند برای شهر مشهد و مدیریت شهری بوده و حفاظت و نگهداری آنها امری واجب و ضروری است، تصریح کرد: بر اساس همین دغدغه‌مندی، سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد با تاکیدات شورای شهر، نسبت به اعمال برخی تعمیرات، نگهداری و اصلاح دستگاه‌های بازی اقدام کرد.

 

وی افزود: بسیار خرسندیم که با تلاش‌های صورت گرفته و اعتبارات متناسب تخصیص یافته، تمامی دستگاه‌ها استانداردهای لازم را اخذ کرده‌اند ولی متاسفانه به دلیل ویروس کرونا و محدودیت‌ها، امکان بهره‌برداری از وسایل در حال حاضر وجود ندارد.

 

رئیس شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه مقدمات برگزاری مناقصه و شناسایی پیمانکار واجد شرایطی که صلاحیت لازم برای بهره‌برداری از پارک ملت را داشته باشد، باید فراهم شود، گفت: با توجه به شرایط حاکم به دلیل ویروس کرونا و همچنین نزدیک بودن فصل سرما، امیدواریم با مناسب شدن وضعیت مشهد، بتوان مجموعه شهربازی پارک ملت را در سال ۱۴۰۰ بهره ‌برداری کرد.

کد خبر 965498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha