پویش«نگارش جمعی در اینستاگرام» راه اندازی شد

پویش «نگارش جمعی در اینستاگرام» با موضوع ارسال ۱۱۰ جمله تاثیرگذار پیرامون؛ محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش در فضای اینستاگرامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، پویش نگارش جمعی در اینستاگرام با موضوع ۱۱۰ جمله تاثیرگذار پیرامون محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان در فضای اینستاگرامی، با همکاری انتشارات بنیان مرصوص برگزار می شود.

 

براساس این گزارش،در این پویش هر شخص می تواند ۵ جمله ناب درباره محرم، امام حسین(ع)و یاران با وفای ایشان، به آدرس های kermanshah_pl@ صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و dr.khaiat_zanjan@صفحه مدیر انتشارات بنیان مرصوص، در فضای مجازی ارسال کند و پس از داوری و به نفرات برگزیده جوایزی تعلق می گیرد.

 

چاپ جملات برگزیده با نام نویسنده و صفحه اینستاگرام در کتاب با (شابک و فیپای اختصاصی) و انتشار گسترده در فضای مجازی؛ ارائه گواهی شرکت در این طرح از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و انتشارات بنیان مرصوص و انتشار یک جلد کتاب (مراحل اخذ شابک، فیپا و مجوز نشر از طرف انتشارات برای برگزیدگان) تا ارزش ۴ میلیون ریال، جوایز این مسابقه خواهد بود.

 

گفتنی است،شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و مهلت ارسال آثار تا پایان اربعین حسینی خواهد بود.

کد خبر 965512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha