۱۱ هزار خدمات سیار اجتماعی به مردم خراسان جنوبی ارائه شد

شیخانی با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار خدمات سیار اجتماعی به مردم خراسان جنوبی ارائه شده است، گفت: در سال ۹۲ تنها ۳ پایگاه خدمات اجتماعی در استان فعالیت داشت اما اکنون در سطح خراسان جنوبی ۱۰ پایگاه اجتماعی مشغول به ارائه خدمت هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «شهرام شیخانی» پیش از ظهر امروز(6شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 92 تاکنون همزمان با آغاز به کار دولت یازدهم اقدام به ارائه خدماتی به مردم خراسان جنوبی در حوزه بهزیستی کردیم.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 24 مرکز دولتی و غیردولتی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند، ادامه داد: تعداد این مراکز در ابتدای دولت یازدهم تنها 21 مرکز بوده است و اکنون 269 مهدکودک در استان فعالیت دارند که نسبت به سال 92 رشد چشمگیری داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 131 مورد مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی طی سال 92 در استان داشتیم، افزود: این آمار امسال به 3هزار و 272 مورد رسیده است و این نشان دهنده روی آوردن مردم به سمت مشاوره و بهره مندی از خدمات اجتماعی بهزیستی استان است.

 

شیخانی به تعداد کودکان خدمت گیرنده در ابتدای تشکیل دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در آن زمان 8هزار و 175 کودک از خدمات بهزیستی استان استفاده می کردند و در سال جاری این آمار به 10هزار و 711 کودک رسیده است.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در سال 92 تنها 3 پایگاه خدمات اجتماعی در استان فعالیت داشت اما اکنون در سطح خراسان جنوبی 10 پایگاه اجتماعی مشغول به ارائه خدمت هستند و تعداد خودروهای خدمات سیار ما به 10 رسیده است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 11هزار و 979 خدمات سیار اجتماعی به مردم استان ارائه کرده ایم، افزود: این آمار در سال 92 حدود 6هزار و 600 مورد بوده است و تاکنون بیش از 11 هزار خدمت تلفنی به هم استانی های عزیز ارائه کردیم.

کد خبر 965516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha