اجرای ۵ پروژه راه روستایی در دزفول

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی از احداث و بهسازی ۳۵ کیلومتر راه روستایی در قالب پنج پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در دزفول در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی عیدی‌وندی» امروز (پنج‌شنبه ۶ شهریور) در آئین کلنگ‌زنی پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت جاده چهارراه آوج_میانرود دزفول اظهار کرد: محور چهار خطه کردن مسیر دزفول_شوشتر به طول ۲۴ کیلومتر و همچنین محور مسیر پل سیاه منصور به چهارراه آوج_صفی آباد_میانرود و هفت‌تپه هر دو به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: تعریض جاده صفی‌آباد تامین اعتبار و مناقصه جهت تعیین پیمانکار نیز انجام شده و پیمانکار، عملیات اجرایی این طرح از سمت پل سیاه منصور به شوشتر به طول ۶ کیلومتر را آغاز کرده است اما این پروژه معارضانی داشته که تلاش می‌شود مشکلات آن حل شود.

 

وی با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده بن جعفر دزفول اضافه کرد: این جاده ۲ قطعه شده که قطعه نخست یک‌ونیم کیلومتر بوده و توسط پیمانکار انجام می‌شود و قطعه دوم به طول سه‌ونیم کیلومتر توسط معاونت عمرانی اداره کل راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

 

عیدی‌وندی با بیان اینکه بهسازی ۳۵ کیلومتر راه روستایی در دزفول در قالب پنج پروژه و با صرف اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در حال اجرا است یاد آور شد: در حال حاضر این طرح‌ها که از سوی معاونت روستایی اداره کل راه و شهرسازی در حال اجرا هستند پیشرفت خوبی داشته‌اند.

 

کد خبر 965619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha