ارائه خدمت بیمه سلامت مازندران به حدود ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران خاص

ظفرمند با بیان اینکه نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان در قالب بیمه همگانی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: بیمه سلامت مازندران به حدود ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران خاص خدمات ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رسول ظفرمند» امروز(6شهریور) در آئین افتتاح ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت مازندران ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت گفت: افتتاح ساختمان اداری اداره کل بیمه سلامت مازندران و پروژه هایی از این دست مرهون پشتیبانی و حمایت های دولت تدبیر و امید از حوزه سلامت است و جا دارد از تمامی مسئولین و متولیانی که در این مسیر یاریگر اداره کل بیمه سلامت مازندران بودند به ویژه « طاهرموهبتی» مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و « شاهرخ رامزی» معاون برنامه ریزی،مدیریت و توسعه منابع سازمان تقدیر و تشکر نمایم.

 

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت استان مازندران در 7 طبقه و در زیر بنایی به مساحت 8 هزار مترمربع در اسفند ماه سال 1390 با اعتباری بالغ بر 76 میلیارد ریال خریداری شده که با انجام اصلاحات ساختمانی جهت بهره برداری اداری تکمیل و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

 

ظفرمند با بیان اینکه بیش از 80 درصد از بیمه شدگان بیمه سلامت کشور بدون پرداخت حق بیمه و به صورت رایگان از خدمات این سازمان بهره مند می شوند، اضافه کرد: نزدیک به  300 هزار نفر از جمعیت استان در قالب بیمه همگانی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

 

وی بیان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان مازندران به حدود یک میلیون نفر از بیمه شدگان روستایی با ارائه دفترچه بیمه سلامت خدمات درمانی ارائه می نماید.

 

ظفرمند در خصوص خدمات ارائه شده این سازمان به بیماران خاص گفت: بیمه سلامت مازندران به حدود 4 هزار و 200 نفر از بیماران خاص (هموفیلی،نارسایی کلیه،دیالیز،پیوند کلیه،تالاسمی و ام اس) خدمات ارائه می کند.

 

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بیمه ای به بیش از 80 هزار نفر از اعضای صندوق سایر اقشار (ایثارگران،جانبازان، خانواده معظم شهدا) افتخار بزرگی است که نصیب مجموعه اداره کل بیمه سلامت در استان مازندران شده است و از این بابت خداوند را شاکریم.

 

کد خبر 965632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha