آغاز سومین مرحله تجهیز خانه های ورزشی  روستایی در  گلپایگان

باروتی با بیان اینکه ۱۹ خانه ورزشی از ابتدا تا کنون از عابارات وزارت ورزش و جوانان تجهیز شدند، از آغاز سومین مرحله تجهیز خانه های ورزشی روستایی رد شهرستان گلپایگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «رسول باروتی» در خصوص سومین کاروان تجهیزات ورزشی خانه های روستایی در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان گلپایگان پیش از سال ۹۸ فاقد خانه ورزشی روستایی بود و از سال گذشته تا کنون ۱۹ خانه روستایی تجهیز شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه ارزش تجهیزات هر خانه روستایی بیش از ۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان است، تبیین کرد: محل های خانه روستایی توسط دهیاران تامین می شود که گاهی هزینه ۵۰ میلیون تومانی را برای دهیاری در بر داشته است.


وی با تاکید بر این موضوع که استعدادهای ورزشی در روستا وجود دارند که باید از آنها حمایت شود، بیان کرد: شهرستان گلپایگان دارای ۵۴ روستا است که برای ۳۶ روستای آن، خانه روستایی و تجهیز کردن آن مصوب شده است و پس از تکمیل این روستاهای مصوب، برای تجهیز باقی روستا ها نیز تلاش می شود.
باروتی با تاکید بر این که تجهیزات ارائه شده به خانه های روستایی کم است، مطرح کرد: ۵۰ تخته تاتمی، میز تنیس، میز فوتبال دستی، میز شطرنج و صفحه دارت اقلام تجهیزات اهدایی برای خانه های روستایی هستند.
به گزارش شبستان، ارسال تجهیزات ورزشی دو روستای درب امام زاده و رباط ملکی به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان در محل فرمانداری شهرستان گلپایگان صورت گرفت./

 

کد خبر 965723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha