مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در امامزاده سیدعباس(ع) برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد همزمان با نماز مغرب و عشاء جمعه هفتم شهریور خبر داد.

«حجت الاسلام محمدعلی سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در مرکز استان امشب هفتم شهریور همزمان با نماز مغرب و عشاء در امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد و با سخنرانی «حجت الاسلام اسدی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در هشت شهر دیگر استان هم طی امشب و همزمان با نماز مغرب و عشاء برنامه ریزی شده است، به برنامه شهر شیروان اشاره کرد و گفت: این برنامه در مسجد جامع و با سخنرانی «حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی» امام جمعه شهر شیروان اجرا می شود.

 

وی محل برگزاری مراسم در شهر اسفراین را مسجد اعظم امام خمینی نام برد که با سخنرانی «حجت الاسلام والمسلمین محمدیان» امام جمعه شهر اسفراین همراه خواهد شد و بیان کرد: مردم شهر فاروج هم در مسجد جامع این شهر به استقبال سخنان «حجت الاسلام والمسلمین نوروزی» امام جمعه شهر فاروج در تبیین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر می روند.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه سخنران مراسم شهدای هشتم شهریور در مانه و سملقان «حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده» امام جمعه شهر آشخانه خواهد بود، محل برگزاری این مراسم را مسجد صاحب الزمان (عج) نام برد و گفت: مسجد صاحب الزمان (عج) شهر جاجرم هم میزبان عزاداران این شهر خواهد بود که سخنران این مراسم «حجت الاسلام والمسلمین موسوی» امام جمعه شهر جاجرم است.

 

وی محل برگزاری این مراسم در شهرهای گرمه و راز را در مسجد جامع این شهرها معرفی کرد و گفت: «حجت الاسلام والمسلمین تاتاری» امام جمعه شهر گرمه در شهر گرمه و «حجت الاسلام والمسلمین نادعلیزاده» امام جمعه شهر راز در این شهر سخنرانی می کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سخنران شهر ایور را هم «حجت الاسلام والمسلمین خوراشایی» رییس حوزه علمیه شهرستان جاجرم و در محل مسجد شهدای این شهر اعلام کرد.

 

حجت الاسلام سالاری از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه باب الرضا- گنجینه معرفت ها دعوت کرد تا با حضور در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور، شهیدان والامقام رجایی و باهنر با آرمان‎های امام راحل عظیم الشأن و شهدای عزیز تجدید عهد کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 965724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha