گرامیداشت شهیدان «رجایی» و «باهنر» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

حجت الاسلام رضایی گفت: با هدف بزرگداشت شهیدان «رجایی» و «باهنر»، همزمان با نماز مغرب و عشای امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام «ملک مکان» و مداحی «حاج کاظم محمدی» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (جمعه 8 شهریور) از  برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در شب عاشورا در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: با هدف بزرگداشت شهیدان «رجایی» و «باهنر»، همزمان با نماز مغرب و عشای امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام «ملک مکان» و مداحی «حاج کاظم محمدی» برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: این مراسم با رعایت تمامی موارد بهداشتی لازم برای کرونا و با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد: به دلیل بحران کرونا، امسال در برگزاری مراسم سوگواری محرم و گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت از ظرفيت هيئت های مذهبی و مداحان در شیراز استفاده می شود.

حجت الاسلام رضایی اعلام کرد: برگزاری مراسم سوگواری ابا عبدالله (ع) امسال در شیراز به شکل روزانه و با سیستم پخش صوتی ثابت نیز به انجام رسیده است.

کد خبر 965793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha