مخالفان با نظام جمهوری اسلامی از قیام عاشورا درس بگیرند

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه قیام عاشورا درس های پیدا و پنهان فراوانی دارد، گفت: مخالفان با نظام جمهوری اسلامی از قیام عاشورا درس بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: امام خمینی رحمت الله علیه با الگو گرفتن از نهضت امام حسین علیه السلام و ایجاد حکومت اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند.

 

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه امام خمینی رحمت الله علیه به افق ها و دور دست ها نگاه می کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان است.

 

محامی تاکید کرد: امام خمینی از زمان تبعید گرفته تا دیگر مقطع های زمان برای کادرسازی انقلاب تلاش کرد و مردم با هر فکر و سلیقه ای  در این جبهه مشارکت کردند.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی رحمت الله علیه همه مردم را در پیروزی انقلاب سهیم کرد، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی عده ای به انقلاب وفادار ماندند و عده ای مسیر خودشان را عوض نکردند و از آرمان انقلاب دست برنداشتند.

 

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: عده ای از مردم و مسئولان به انقلاب پشت کردند و به دنبال مادیات دنیا رفته اند.

 

محامی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی بر سه اصل ایمان، عدل و علم استوار است، گفت: اگر چه سیاسگذاری براساس این اصول انجام شده اما  در این سه اصل عقب هستیم.

کد خبر 965803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha