دولت، موانع جهش تولید را بردارد

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه اشتغال و معیشت مردم با تقویت بخش تولید بر طرف می شود خواستار موانع جهش تولید مانند جلوگیری از واردات بی رویه کالاهای لوکس و مبارزه با قاچاق کالا شد

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «علیرضا قاسمی» در خطبه های نماز جمعه بادرود با اشاره به کلنگ  زدن احداث کارخانه ۱۴۰ هزار تنی فولاد و ذوب فلزات که در شهرک صنعتی بادرود، اظهار امیدواری کرد: این سرمایه گذار در این کار تولیدی موفق باشد و برکات آن هر چه زود تر به مردم منطقه برسد.  
امام جمعه بادرود به آخرین دیدار سالانه هیئت دولت با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اشاره کرد و افزود: دولت از فرصت یک ساله خود که  در قالب سه 100 روز به علاوه 65 روز  است، برای تکمیل و ترمیم و تصحیح اقدامات هفت ساله خود اقدام کند.
وی هفته دولت را فرصت خوبی برشمرد و بیان کرد:  اعضای دولت به یادآوری و مرور خدمات یک ساله دولت بپردازند و تنگناها را نیز با مردم در میان بگذارند.

حجت الاسلام قاسمی با یاداوری اینکه، یک سال آخر دولت دوازدهم، آخرین فرصت دولت برای پیگیری کارهای وعده داده شده یا پایان کارهای شروع شده توسط دولت است، تبیین کرد: دولت برای اشتغال، معیشت مردم، کاهش تورم، ایجاد ارزش پول ملی باید کار کند و موانع جهش تولید مانند واردات بی‌رویه به خصوص  لوازم‌ لوکسی که هیچ نیازی به آن نیست گرفته شود و با قاچاق کالا نیز برخورد سخت شود.

امام جمعه شهر بادرود خواستار حل مشکلات قطعه سازی  در کشور شد و عنوان کرد: سرمایه گذاری موضوع  بسیار مهمی است زیرا ایجاد رونق اقتصادی با هدف افزایش و جهش تولید و تکمیل پروژه های نیمه تمام به سرمایه‌گذاری‌های نیاز است که در جذب آن باید اقدام فوری انجام داد.

وی  در پایان ازبرگزار کنندگان مجالس عزاداری امام حسین  (ع)که پروتکل بهداشتی را مراعات می کنند، تشکر کرد./

 

 

 

 

کد خبر 965814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha