توزیع بسته های غذایی در آذربایجان غربی در ایام محرم

حجت الاسلام ناصر جوانبخت گفت: بسته های غذایی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در آذربایجان غربی در قالب بسته های جیره خشک توزیع می شود.

«حجت الاسلام  ناصر جوانبخت» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: 4هزار و 500 بسته معیشتی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه و همراهی خیّران و موقوفات  تهیه و توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی افزود: هزینه هر بسته اعطایی به نیازمندان در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده است.

 

وی اضافه کرد: سوگواره بصیرت عاشورایی همزمان با سراسر کشور در استان با هدف اجرای ویژه برنامه‌های مذهبی ماه محرم و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینیبرگزار می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی از اولویت های اجرای این طرح است.

 

جوانبخت با بیان اینکه  بسته های اعطایی به نیازمندان در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی توزیع می شود، تصریح کرد: ترویج فرهنگ وقف و اجرای نیات واقفان خیراندیش و همچنین ترویج روحیه مواسات و همدلی و کمک مومنانه به اقشار کم برخوردار از اهداف این سوگواره است.

 

گفتنی است، این بسته ها در شهرستان‌های ارومیه، تکاب، خوی، سلماس، مهاباد، نقده و میاندوآب از محل نیت ۳۱ موقوفه تهیه و توزیع شده است.

کد خبر 965907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha