برگزاری مسابقه «عاشورا در تصویر» ویژه بانوان

مرکز فرهنگ خانواده وابسته به آستان مقدس عباسی از برگزاری مسابقه «عاشورا في صورة: عاشورا در تصوير» ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز فرهنگ خانواده وابسته به آستان مقدس عباسی با اشاره به  برگزاری مسابقه «عاشورا في صورة: عاشورا در تصوير» ویژه بانوان، اعلام کرد: این مسابقه بخشی از فعالیت های این مرکز در طول ماه محرم الحرام است که با هدف سهیم شدن در احیای سالروز مصیبت جانکاه اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السّلام) در سال شصت و یکم هجری برگزار می شود.



«اسمهان ابراهیم» رئيس این مرکز در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل گفت: موضوع مسابقه و محور آن پیرامون «کودک حسینی» است.
 

شرکت کنندگان می توانند عکس هایی از عزاداری کودکان در محرم امسال را ارسال نمایند و با توجه به شرایط فعلی آخرین مهلت تحویل آثار پایان روز چهارشنبه ۲۰ محرم ۱۴۴۱ هجری مصادف با 9 سپتامبر ۲۰۲۰ است.



وی درباره شرایط این مسابقه گفت: این مسابقه ویژه بانوان پانزده سال به بالا است. شرکت برای بانوان عکاس از طریق دوربین عكاسی یا موبایل آزاد است. ویرایش تصاویر و تغییر رنگ، نور و برش مجاز است، اما چيزى خارج از عکس نباید به آن اضافه شود. عکسها با حداقل ۱۵۰۰ پیکسل ارسال گردد.  تصاویر جدید و روايتگر عزاداری های محرم امسال باشد و برای مسابقه دیگری پیش از این ارسال نشده باشد و آثاری که حاوی نوشته بر روی عکس يا امضاء يا هر مورد دیگری باشد، کنار گذاشته می شود.


وی گفت: کمیته داوری مخصوصی برای بررسی آثار و انتخاب سه برنده نخست تشکیل می ‌شود که جوایز ارزشمندی به آنها اهدا خواهد شد. علاوه بر این، گواهی شرکت در مسابقه از سوی مرکز اهدا می گردد.



آثار از طريق حساب تلگرام به این آدرس ارسال گردد:  tg://resolve?domain=Thaqafaasria

کد خبر 966069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha