۷۰ امدادگر مراسم عزاداری تاسوعا وعاشورای حسینی را پوشش دادند

بهرامی گفت: ۷۰امدادگر جمعیت هلال احمر استان قم در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی به ارائه خدمات امدادی و درمانی به عزاداران حسینی پرداختند.

« محمدرضا بهرامی » در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: هلال احمر در روزهای عاشورا و تاسوعا طبق روال هر ساله خدمات مختلفی را بویژه در حرم حضرت معصومه(س) ارائه کرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران و مجاورین حضرت معصومه (س) در این دو روز از برنامه های هلال احمر بود و تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

 

بهرامی افزود: این خدمات توسط 16تیم امدادی شامل  8 تیم امدادی برادر و  8 تیم امدادی خواهر ارائه شده و عملیات غربالگری و ضدعفونی زائرین و مجاورین حرم مطهرانجام می شود.

 

وی ادامه داد: در هر 16 ورودی حرم حضرت معصومه(س) که به دو بخش آقایان و خانم‌ها تفکیک شده است، سه نفر از امدادگران به غربالگری زائران و عزاداران از جمله تب سنجی و ضدعفونی آنها می‌پردازند که مجموعا 50 امدادگر در این بخش به کار گرفته شده‌اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: علاوه بر این، در درمانگاه سیاری که در حرم حضرت معصومه(س) در دو بقعه پروین اعتصامی و بقعه 24 واقع شده است امدادگران در دو بخش خواهران و برادران، خدمات امدادی و درمانی ارائه می‌کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین سه دستگاه آمبولانس و  دو دستگاه موتورلانس امدادی ویژه این ایام نیز در حرم و اطراف آن مستقر شده است.

 

بهرامی یادآور شد: خدمت رساني به عزاداران حسینی از صبح روز شنبه آغاز شده و تا پايان امشب ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 966175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha