آمار فوتی های کرونا به یک نفر رسید / ۳۷ بیمار جدید بستری شدند

حبیب زاده گفت: آمار فوتی های ویروس کرونا طی چند روز اخیر به یک نفر رسیده هست که این نشان از پاسخ مناسب بیماران به روند درمان است.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 37 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند که رقم مجموع بیماران به 213 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: آمار فوتی های ویروس کرونا طی چند روز اخیر به یک نفر رسیده هست که این نشان از پاسخ مناسب بیماران به روند درمان است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هم اکنون 55 بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و طی همین مدت 25 نفر نیز پیش از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده بیان کرد: سفر مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا است و شهروندان از سفرهای غیرضروری به ویژه به استان های با وضعیت قرمز خودداری کنند.

 

وی اذعان داشت: شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می توانند در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کادر درمانی را یاری کنند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: متاسفانه شهر اردبیل بیشترین آمار مبتلا و مرگ و میر را به خود اختصاص داده و باید شهروندان شهر اردبیل بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

حبیب زاده تاکید کرد: از صاحبان واحدهای صنفی نیز درخواست می شود تا در زمینه رعایت ضوابط بهداشتی دقت عمل بیشتری داشته باشند تا زمینه سلامت عمومی جامعه در واحدهای صنفی رعایت شود.

کد خبر 966326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha