سیلاب، آب برخی از روستاهای شیروان را قطع کرد

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان گفت: بارندگی و جاری شدن سیلاب شدید عصر دیروز موجب قطعی آب تعدادی از روستاهای بخش قوشخانه شده است.

«شهرام رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با اعزام کارشناسان این اداره طی امروز صبح به مناطق خسارت دیده ناشی از سیل دیروز، مشخص شد آب روستای سنجد به طور کامل، نظرعلی ۱۵ خانوار و قلهک سفلی ۲۰ خانوار قطع است.


 

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان بیان کرد: سیلاب، خسارت هایی را به تأسیسات وارد کرده که اینک همکاران مشغول هستند تا هر چه سریع تر آب روستاهای مزبور وصل شود.


 

 مدیر امور منابع آب شیروان هم گفت: بر اثر بارندگی های شدید عصر دیروز و جاری شدن سیلاب، فعلا آب شرب و کشاورزی حوزه میانی سد بارزو شهرستان موقتا قطع شده است.


«اسحاق خسروپناه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: بارندگی های دیروز این شهرستان ۱۹ میلی متر اعلام شده که حجم روان آب ها بالا بوده و رودخانه سیلابی و موجب رسوب شده که برای جلوگیری از خسارت به تأسیسات، موقتا آب قطع است.

 

مدیر امور منابع آب شیروان خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالا، آب تا فروکش نکند نمی توان برآورد خسارت کرد ولی صبح امروز کارشناسان برای برآورد خسارت و سایر موارد به منطقه اعزام شده اند.



مدیر اداره راه و شهرسازی شیروان هم گفت: بارندگی های شدید عصر دیروز وارد پل ارتباطی مسیر بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان نشده و هیچ مشکلی ایجاد نکرده است.

 


«محمود رضازاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: روی باند رفت و برگشت این مسبر، آب نمای لوله ای کار شده که تاکنون مشکلی ایجاد نکرده فقط در زمان سیلاب های خیلی شدید به مدت یک ساعت جاده بسته می شود.

 

مدیر اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: احداث پل پنج دهنه در این مسیر نیاز به ۷۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که با توجه به وضعیت فعلی اعتبارات و نبود آن تاکنون نتوانستیم اقدامی برای احداث انجام دهیم.


بارندگی و جاری شدن سیلاب عصر دیروز به بسیاری از راه های روستایی، ابنیه فنی، باغ ها، اراضی کشاورزی، آب روستایی و غیره خسارت وارد کرده که برآورد خسارت توسط دستگاه های مربوطه در دست انجام است و تاکنون اعلام نشده است.


حدود ۷۰ هزار نفر از جمعیت ۱۵۶ هزار نفری شهرستان شیروان در قالب ۱۸ هزار خانوار در روستاها سکونت دارند.


 

کد خبر 966382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha