مشکل اصلی رانندگان بین شهری در گنبدکاووس کمبود مسافر است

کریمی گفت: به دلیل شرایط کرونا و کاهش تردد شهروندان مشکل اصلی رانندگان بین شهری در شهر گنبدکاووس کمبود مسافر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» صبح امروز (دوشنبه 10 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال با وجود همه مشکلات ناشی از تحریم و اعتبارات ملی و استانی، اعتبارات پروژه های هفته دولت نسبت به سال گذشته 185 درصد رشد داشته و 268 پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار 900 میلیارد تومان در گنبدکاووس افتتاح و کلنگ زنی شده است.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: برنامه امسال هفته دولت در گنبدکاووس با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد و در این ایام عملیات اجرایی 215 پروژه با اعتباری بالغ بر 795 میلیارد تومان افتتاح و 53 پروژه با اعتبار 55 میلیارد تومان آغاز شده است.

 

وی افزود: پروژه های هفته دولت در گنبدکاووس نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشت و 90 درصد از پروژه های امسال هفته دولت در قالب افتتاح و بهره برداری بود.

 

کریمی با بیان اینکه برای اتمام پروژه های نیمه تمام تلاش کردیم، خاطرنشان کرد: به مناطق محروم و روستاهای محروم توجه شده است و برای 894 نفر اشتغال مستقیم و برای یک هزار و 500 نفر اشتغالزایی غیرمستقیم به وجود آورده است.

 

فرماندار گنبدکاووس به اعتراض رانندگان بین شهری گنبدکاووس و آزادشهر برای مسافرگیری از میدان 17 شهریور این شهر اشاره کرد و گفت: به دلیل شرایط کرونا و کاهش تردد شهروندان مشکل اصلی رانندگان بین شهری در شهر گنبدکاووس کمبود مسافر است و تنها درخواست مشخص این افراد این است که تا میدان مرکزی بروند و قطعاً این مهم منجر به اعتراض دو تا سه هزار راننده تاکسی در سطح شهر می شود.

 

وی افزود: این تصمیم به خاطر رعایت همه جوانب و اقشار مختلف که در مسیر مختلف در تردد هستند گرفته شد.

 

کد خبر 966412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha