اطعام و برپایی خیمه عزاداری حسینی در مراکز بهزیستی توسط کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز

رضازاده گفت: یکی از اقدامات کانون فرهنگی و آرامگاه مسجد «نور» در دهه اول محرم، برپایی خیمه عزاداری امام حسین (ع) و اجرای طرح اطعام در پنج مرکز بهزیستی در شیراز بود.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده» با اشاره به اقدامات مسجد «نور» شیراز در دهه محرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: یکی از اقدامات کانون فرهنگی و آرامگاه مسجد «نور» در دهه اول محرم، برپایی خیمه عزاداری امام حسین (ع) در پنج مرکز بهزیستی در شیراز بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: بدین ترتیب در مراکز «شایستگان مهر»، «راحیل»، «پیام مهر»، «خورشید تابان» و مرکز «ماده 16» علاوه بر برگزاری این خیمه های سوگواری، طرح اطعام نیز به انجام رسید. 

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: کانون فرهنگی و هنری مسجد «نور»، همچنین در شام غریبان امام حسین (ع)، 120 غذا با بردن به در منازل نیازمندان توزیع کرد.

وی تاکید کرد: جامعه عاشورایی و ملت امام حسین (ع) با یکدیگر،  احساس محبت، عشق و برادری دارند و جامعه متحدی هستند که در مشکلات یار و پشتیبان هم بوده اند و این اخوت و برادری سبب پیوندهای محکم اجتماعی خواهد شد.

 

کد خبر 966419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha