تاکید شورای اسلامی شهر شیراز بر اجرای پروژه های اولویت دار

موسوی گفت: تاکید شورای اسلامی شهر شیراز در سال آخر فعالیت خود، اجرای پروژه های دارای اولویت است تا بر اساس توجیه برنامه های پنج ساله به ترتیب اولویت بیشتر، اجرایی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (دوشنبه 10 شهریور) با ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر شیراز طی سه سال فعالیت اخیر در جمع خبرنگاران گفت: شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود بر این موضوع تاکید داشت که شهرها باید بر محوریت انسان ها دنبال شوند و توسعه یابند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: قانون شوراها دومین برنامه شورای پنجم بود که براساس ماده ۸۰ قانون شوراها وظایفی در چهار بند تعریف شده است.

وی اضافه کرد: به تبع آن نیز برنامه پنج ساله ای از گذشته وجود داشت که به دلیل عدم همخوانی رویکردها و شاخص های اندازه گیری در آن به مدت یکسال برنامه قبلی تمدید شد و در برنامه پنج ساله سوم در چارچوب ها رویکردها و محدودیت های شهرداری و وظایف ۳۴ گانه با تفاوت ساختاری تعریف شد.  

موسوی تاکید کرد: مرکز پژوهش ها به عنوان یک نقطه قوت برای کمک در خصوص پژوهش و تحقیق در سال سوم شورای پنجم ایجاد شد و با توجه به اینکه وضع مقررات، نظارت بر اجرای مصوبات مقررات و تعامل با سازمان ها و دستگاه های دیگر از وظایف شورا است، معتقدیم کار خودمان را در برنامه پنج ساله در راستای این سه وظیفه خوب انجام داده ایم و در هر سه حوزه ارزیابی عملکرد، مثبت بوده است.  

رئیس شورای اسلامی شهر شیرازادامه داد: در سال آخر، تمام تلاش شورای اسلامی شهر شیراز این است که بتوانیم در ادامه برنامه های قبلی، اجرای رویکرد طرح های مصوب شده و برنامه پنج ساله و در صورت موجود بودن اشکال در بودجه، روند اصلاحات آن انجام شود.

موسوی تصریح کرد: بخش نظارت بر شهرداری ها نیز تقویت خواهد شد و پروژه هایی که دارای اولویت هستند بر اساس توجیه برنامه های پنج ساله به ترتیب اولویت بیشتر، اجرایی خواهند شد. 

کد خبر 966505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha