دهمین هفته از سه شنبه های تکریم در خانواده طلبه شهید «ابراهیمی» برگزار می شود

دهمین هفته از آیین معنوی سه شنبه های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری سه شنبه ۱۱ شهریور در منزل خانواده طلبه شهید «شعبانعلی ابراهیمی وانانی» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، دهمین هفته از آیین معنوی سه شنبه های تکریم با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و سایر مسئولان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری سه شنبه ۱۱ شهریور در منزل خانواده طلبه شهید «شعبانعلی ابراهیمی وانانی» برگزار می شود.

 

از آغاز طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون ۹ هفته از آیین معنوی با حضور مسئولان ارشد استان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

 

طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور ماه جاری ادامه دارد.

 

در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان چهارمحال و بختیاری از خانواده های معظم شهدا، چهره های ماندگار، نخبگان و فعالان عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی محلات و مناطق مختلف روستایی و شهری تجلیل می شود.

 

خاطرنشان می شود: طلبه شهید «شعبانعلی ابراهیمی وانانی» متولد شهرکرد است که در سن ۲۲ سالگی ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمانش را لبیک گفت و در عملیات پدافندی شهد شیرین شهادت را چشید.

 

کد خبر 966542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha