۶۶ میلیارد ریال بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: در رزمایش مواسات و همدلی ۲۲ هزار بسته معیشتی با ارزش ۶۶ میلیارد ریال شامل موادغذایی بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع شد که تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار «اباذر سالاری» در مراسم اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در بندرعباس با ذکر این نکته که جوانان استان از بصیرت انقلابی و همدلی اسلامی برخوردار هستند اظهار کرد: جوانان هرمزگان همواره با اشتیاق بسیار در کمک به نیازمندان شرکت داشته‌اند.


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) اضافه کرد: همچنین نهاد های انقلابی از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، خیران و گروه های جهادی همیشه در امر کمک کردن پیشتاز بوده اند.


سالاری تصریح کرد: تهیه و توزیع این تعداد بسته بین نیازمندان و دانش آموزان سراسر استان کافی نیست و همکاری بیش از پیش مردم نیکوکار هرمزگان در کمک به افراد نیازمند را می طلبد.


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: سعی کردیم در راستای کمک به کارگاه های تولیدی در محلات، البسه مدارس را با هزینه کمتر و کیفیت بهتر به آنان بسپاریم.


وی تصریح کرد: خیران می توانند برای کمک به نیازمندان هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۵۹۶۷۰۷ و شماره حساب ۱۰/۵۶۸۶۱۲۸/۶ بنام قرارگاه مواسات و همدلی هرمزگان واریز کنند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ابراز داشت: در این رزمایش ۲۲ هزار بسته معیشتی با ارزش ۶۶ میلیارد ریال شامل موادغذایی بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع شد که تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.


سردار سالاری تشریح کرد: مرحله اول رزمایش همدلی ومواسات در کشور به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) کلید خورد و تا پایان ماه‌ مبارک رمضان مصادف با میلاد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

 

کد خبر 966658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha