۷۶درصد از واحد های مسکونی روستایی لرستان مقاوم سازی شده است

رضایی از مقاوم سازی ۱۲۱ هزار واحد مسکونی در استان خبرداد و گفت: تاکنون ۷۶درصد از واحدهای مسکونی روستایی لرستان مقاوم سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مسعود رضایی» شامگاه (10 شهریور) در دیدار با نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طرح هادی و مقاوم سازی واحد های مسکونی از برنمه های بنیاد مسکن در مناطق روستایی استان است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با اشاره به اینکه تاکنون  121 هزار واحد مسکونی در استان مقاوم سازی شده است، بیان کرد: هم اکنون بالغ بر 76 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان لرستان مقاوم سازی شده است.

 

وی تصریح کرد: طی سال گذشته بالغ بر 20 هزار واحد مسکن روستایی استان بهسازی و مقاوم سازی شده است.

 

رضایی همچنین با اشاره به ساماندهی روستاهای استان در طرح هادی روستایی، افزود: طرح هادی روستایی برای یک هزار و 569 روستای استان لرستان تهیه شده است.

 

وی با بیان اینکه طرح هادی روستایی در روستاهای دارای جمعیت بالای 20 خانوار تهیه شده است، گفت: تا پایان سال جاری این طرح در بسیاری از روستاهای استان اجرایی شده می شود.

 

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری لرستان نیز در این نشست گفت: بازسازی بیش از ۳۲ هزار واحد سیل‌زده در استان اقدامی ارزشمند است.

کد خبر 966727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha