برنامه کانون فرهنگی هنری «امام سجاد(ع)» برای جذب جوانان/ کمک‌های مومنانه جایگزین نذری‌های محرم

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان‌اینکه رویکرد مسجد امام سجاد(ع) جذب گروه سنی نوجوان است، گفت: آموزش و توانمندسازي، شبکه‌سازي و فضاي مجازي، کتاب و کتابخواني محور فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد(ع) برای جذب مخاطب جوان است.

حجت الاسلام «جواد سعیدی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به توزیع بسته های معیشتی از سوی مسجد امام سجاد(ع) واقع در (خیابان قزوین، خیابان 16 متری امیری) میان نیازمندان  و افراد کم برخوردار اظهار کرد: بسته های معیشتی با کمک خیرین به ارزش 200 میلیون ریال امسال به جای غذای نذری محرم، در میان این افراد نیازمند در حال توزیع است.

 

امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) بیان کرد: امسال به دلیل شرایط بحران کرونا مراسم عزاداری ماه محرم با جمعیت کم و با فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است و بین شرکت کنندگان در مراسم عزاداری ماسک و مواد ضدعفونی کننده توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: به دلیل مزین بودن مسجد به نام مبارک چهارمین امام شیعیان جهان، همه ساله  در ایام شهادت آن امام همام به مدت پنج شب مراسم عزداری در مسجد با حضور خطبای کشوری برگزار می شود و همواره تلاش کرده ایم که در ترویج معارف و سیره شخصیتی آن حضرت(ع) گام های اثرگذاری برداریم.

 

حجت الاسلام سعیدی در ادامه با اشاره به رویکرد مسجد امام سجاد(ع) در جذب نوجوانان به مسجد گفت: با برگزاری برنامه های آموزشی و تقویت درسی، برگزاری دوره های اعتقاد اسلامی، احکام و برنامه های تفریحی و اردویی تلاش کردیم زمینه حضور این گروه سنی را در مسجد رونق ببخشیم.

 

وی به برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد(ع) نیز اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازي،شبکه سازي و فضاي مجازي،کتاب و کتابخواني، ورزش و سلامت، قرآن و عترت، فعاليت های اجتماعي از برنامه هایی بوده است که در کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد(ع) در طول سال برای رونق حضور نوجوانان مورد توجه قرار گرفته است، اما اکنون به دلیل شرایط بحران کرونا این دوره های آموزشی به صورت مجازی برای مخاطبان برگزار می شود.

کد خبر 966755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha