اجرای بیش از ۲۶ هزار برنامه به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس / دیدار تصویری با مقام معظم رهبری در ۳۱ شهریور

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۵۰۵ ستاد در کشور تشکیل شده که بیش از ۴۰۰ ستاد در شهرستان ها است و بالغ بر ۲۶ هزار برنامه به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس مشخص شده که در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمود مهدی فرد، سه شنبه(11 شهریور) در دومین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس و چهلمین سال دفاع مقدس با اشاره به صورتجلسه نشست قبل، از تشکیل کمیته های 13 گانه چهلمین سال دفاع مقدس و تأیید نهایی 98 برنامه طی 43 هفته خبر داد.

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: 505 ستاد در کشور تشکیل شده که بیش از 400 ستاد در شهرستان ها است و بالغ بر 26 هزار برنامه به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس مشخص شده که در حال اجرا است.

 

 

وی گفت: تجلیل از فاتحان خرمشهر، نصب تمثال شهدای بیت المقدس در سطح شهر، برگزاری مسابقه وصیت نامه شهید سلیمانی، شب شعر و شب خاطره دفاع مقدس، همایش زنان در پایداری خانواده، زنگ مهر و ایثار، تجللی از سربازان نخبه و کارآفرین، همکاری با روایت فتح در معرفی خانواده شهدا، جشنواره خاطره نویسی از حجره تا سنگر از جمله این برنامه ها است.

 

 

مهدوی فرد نمایشگاه عکس، نشست سینمایی با موضوع فیلم کوتاه، تجلیل از پرستاران بخش کرونایی، تئاتر خیابانی سردار آسمانی، تغییر نام کلاس های مدارس، دانشگاه ها حوزه ها به اسامی شهدا، رونمایی از نرم افزار موبایلی و تولید نماهنگ شهید سلیمانی، ساختن مستند شهید پورجعفری و... را از دیگر برنامه های قابل ذکر عنوان کرد.

 

 

وی اعلام کرد: موزه دفاع مقدس باید مرجع اسناد دفاع مقدس باشد لذا مکانی برای نگهداری اسناد در نظر گرفته شده و به زودی رونمایی می شود تا محققان از آن استفاده کنند.

 

این مسئول از دیدار تصویری اعضای ستادهای چهلمین سال دفاع مقدس با مقام معظم رهبری در روز ۳۱ شهریور خبر داد گفت: همچنین از ۵۰ کتاب صوتی و دیجیتال و ۱۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی می شود.

کد خبر 966763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha