آغاز عملیات اجرایی پروژه ارتقاء كيفيت آب شهر فرمهين

همزمان با هفته دولت عمليات اجرايي پروژه ارتقاء كيفيت آب شرب شهر فرميهن با حضور استانداراستان مركزي و جمعي از مسئولان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «يوسف عرفاني نسب» در اين مراسم ضمن تسليت ايام سوگواري ماه محرم و گراميداشت هفته دولت گفت: استفاده از آب شرب با بالاترين سطح كيفيت  براي مردم خوب استان مركزي از دغدغه هاي مهم در شركت آب و فاضلاب است.

 

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي افزود: با اجراي اين پروژه، كيفيت آب شهر فرمهين مطلوب و در حد استانداردهاي ملي خواهد شد.

 

وی اقدامات لازم براي انجام اين پروژه را نصب يك دستگاه تصفيه آب به ظرفيت دو هزار متر مكعب در شبانه روز دانست و بیان کرد: ساخت مخزن دو هزار متر مكعبي ذخيره آب، احداث يك واحد ايستگاه پمپاژ با ظرفيت 25 ليتر بر ثانيه، اجراي خط انتقال به طول 3.5 كيلومتر با قطر 315 ميليمتر و احداث سوله 170 متري از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

 

این مقام مسئول  هزينه اجراي اين پروژه را 100 ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: اميدواريم اين مبلغ در زمان مناسب، تخصيص يابد.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای دولت دانست و بیان کرد: مدیران باید در این هفته به ارایه عملکرد از اقدامات دولت بپردازند.

 

عرفانی نسب خاطر نشان کرد: همه مدیران و مسئولان خادمان مردم هستندو باید به بهترین شکل به خدمت رسانی به ملت ایران اسلامی بپردازند. 

کد خبر 966898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha