بازداشتگاه‌های سعودی برای کارگران خارجی مبتلا به کرونا

عربستان مبتلایان آفریقایی در را بازداشتگاه هایی در خارج از شهرها نگهداری می کند که هیچ امکانات انسانی در آنجا وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العربی الجدید، گزارش ها از بازداشتگاه های عربستان سعودی برای بیماران کرونایی حاکی از رفتارهای غیرانسانی با مبتلایان به این بیماری مهلک است. گفته می شود عربستان مبتلایان آفریقایی در را بازداشتگاه هایی در خارج از شهرها نگهداری می کند که هیچ امکانات انسانی در آنجا وجود ندارد.

 

مهاجران و کارگران آفریقایی ساکن عربستان در صورتی که به ویروس کرونا مبتلا شوند به جای بیمارستان به این بازداشتگاه ها منتقل می شوند تا در آنجا بمیرند.

 

بر اساس گزارش و شواهد کشف شده توسط روزنامه دیلی تلگراف دولت عربستان به طور متفاوتی با مبتلایان به ویروس کرونا برخورد می کند و کارگران خارجی حق بستری در بیمارستان های این کشور را ندارند.

 

بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی سیاست دولت عربستان برای مبارزه با ویروس کرونا کاملاً غیرانسانی است. آنها در اتاق های کوچکی نگهداری می شوند و هیچ امکانات بهداشتی در اختیار آنها قرار داده نمی شود.

 

تصاویر به دست آمده از این بازداشتگاه ها نشان می دهد ماموران زندان نه تنها امکانات درمانی دراختیار بیماران مهاجر قرار نمی دهند بلکه آنها را کتک هم می زنند. در تصاویر پشت یک زندانی آثار شلاق به وضوح به چشم می خورد.

 

زندانی اتیوپیایی به نام عابد که از این زندان آزاد شده است می گوید اینجا به معنای واقعی جهنم است. آنها مثل حیوان با ما برخورد می کنند. تنها گناه ما این است که در جستجوی کار و زندگی بهتر به عربستان آمدیم ولی اینجا با غیرعرب ها مثل حیوان برخورد می شود.

کد خبر 966901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha