برگزاری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با رویکرد مجازی

امید بخش گفت: پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با رویکرد مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی امیدبخش»، از آغاز جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی خبر داد و به خبرنگاران گفت: پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با رویکرد مجازی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا از ابتدا پویش «با کتاب در خانه» ویژه نوروز پایانی قرن را با هدف گسترش و ترویج کتاب برای کودکان و نوجوانان ایران در ایام قرنطینه سال نو برگزار شد. 

وی اضافه کرد: از ابتدای شهریور امسال اعضای باشگاه‌هایی که در سایت شبکه ترویج کتاب‌خوانی نام‌نویسی نموده‌اند، می‌توانند با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو طرح «جام باشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان» به خرید کتاب‌های این برنامه اقدام کنند.

امیدبخش تاکید کرد: همچنین در سال جدید بناست تا کتاب‌فروشی‌هایی که عضو طرح بهاره و پاییزه بودند نیز به عضویت جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان درآیند.

وی اعلام کرد: امسال با حمایت‌های معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی مقرر شد که کتاب‌های جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی  با ۵۰ درصد و دیگر کتاب‌هایی که اعضای جام باشگاه‌ها خریداری می‌کنند با ۳۰ درصد یارانه این معاونت توسط اعضای «جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان» خریداری شوند.

کد خبر 966998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha