حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان بندرماهشهر

رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه (سه‌شنبه ۱۱ شهریور) با حضور در شهرستان بندرماهشهر از مناطق مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه (سه‌شنبه 11 شهریور) با حضور در شهرستان بندرماهشهر از مناطق مختلف این شهرستان بازدید کردند.

 

حبیب آقاجری نماینده مردم شهرستان بندرماهشهر در مجلس و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

 

قالیباف در ابتدا با حضور در شهرک طالقانی به گفت‌وگو با مردم این منطقه و شنیدن دغدغه‌های آنها پرداخت، سپس حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی با بیان مشکلات این شهرک از رئیس مجلس و مسئولان حاضر خواست به تبعیض موجود در این شهرک پایان دهند.

 

بیکاری جوانان، استخدام غیربومی‌ها در صنایع منطقه، عدم ایجاد طرح توسعه شهری و عدم وجود فاضلاب شهری در این شهرک از عمده مشکلاتی بود که مردم و امام جمعه شهرک طالقانی به رئیس مجلس منتقل کردند.

 

قالیباف رئیس مجلس در پایان این بازدید در جلسه‌ای در فرمانداری بندرماهشهر شرکت کرد. وی همچنین در هنگام خروج از فرمانداری با مردم این شهرستان گفت‌وگو کرد و مشکلات آنها شنید.

 

کد خبر 967049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha