۵ زمین چمن مصنوعی در روستاهای جهرم احداث می شود

خداجو گفت: به منظور ترویج و توسعه ورزش روستایی، تعداد پنج زمین چمن مصنوعی در شهرستان جهرم احداث می شود.

«عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ترویج، گسترش و تقویت ورزش در سطح شهرستان به ویژه روستاها و مناطق کم برخوردار از اولویت های اداره ورزش و جوانان بوده که این مهم به همت مسئولان محلی و استانی در حال انجام است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه استقبال جوانان از ورزش فوتبال سبب شده تا زیرساخت های این رشته ورزشی در مناطق کم برخوردار روستایی ایجاد شود، افزود: بدین منظور تعداد پنج زمین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی، سیمکان و کردیان شهرستان جهرم کلنگ زنی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هزینه احداث این زمین چمن ها از محل اعتبارات وزارت نفت تامین می شود، بیان کرد: هزینه اختصاص یافته برای شروع هر یک از این پروژه ها 100 میلیون تومان بوده است.

 

خداجو با اشاره به مکان احداث این پروژه ها نیز گفت: کار احداث زمین چمن های مصنوعی در روستاهای «کلاکلی» و «کوشکسار» بخش سیمکان، «چنارسوخته» در بخش کردیان و «حسین آباد» و «محمد آباد» بخش مرکزی شهرستان جهرم آغاز شده است.

 

وی به میزان اعتبارات لازم جهت تکمیل هر زمین چمن اشاره کرد و اظهار داشت: برای تکمیل هر کدام از این پروژه ها نیازمند 500 میلیون تومان اعتبار مالی هستیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم به مدت زمان تکمیل این پنج پروژه زمین چمن مصنوعی اشاره کرد که در صورت تامین اعتبارات تا پایان سال آماده بهره برداری است.

 

وی به ابعاد زمین چمن ها نیز اشاره کرد و گفت: مساحت این پنج زمین چمن مصنوعی 25 در 45 متر مربع بوده که ابعاد یک زمین استاندارد کوچک را دارا است.

 

خداجو در پایان غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از اهداف احداث این پروژه ها دانست و تصریح کرد: توجه به قشر جوان و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه از دیگر اهداف توسعه زیرساخت های ورزشی در شهرستان به ویژه مناطق کمتر برخوردار به شمار می آید.

 

کد خبر 967194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha