کانون شفای مسجد روستای بیک پولاد به استقبال دومین رویداد فهما می رود

کانون فرهنگی و هنری شفا مسجد نبی اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) در روستای بیک پولاد شهرستان راز و جرگلان با فعالیتی دوچندان برای رقابت در دومین رویداد ملی فهما و فعالیت های فرهنگی آماده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» با حضور در روستای بیک پولاد از توابع شهرستان راز و جرگلان، فعالیت های انجام شده در کانون فرهنگی و هنری شفا مسجد نبی اکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) را مورد ارزیابی قرار داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی ضمن خداقوت به مدیر این کانون که یکی از کانون های برتر استانی در نخستین رویداد ملی فهما در مقایسه با دیگر کانون های استان است، ارزش کار فرهنگی و تبلیغی را رونق مساجد و گرایش جوانان به مساجد عنوان کرد و گفت: فعالان کانون ها در این باره نقش اثرگذاری دارند.

 

وی در ادامه به همراه «عبدالحسین اسفندیاری» مدیر این کانون،  از ساختمان در حال ساخت موسسه قرآنی و کانون فرهنگی و هنری شفا بازدید کرد و در این باره راهکارهایی همچون ارائه درخواست های لازم و نحوه پیگیری این درخواست ها و بهره مندی از اعتبارات فرهنگی را ارائه کرد.

 

«میثم آذری»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  رازو جرگلان نیز ضمن ابراز خرسندی از شور و اشتیاق مدیر کانون و برنامه های فرهنگی و تبلیغی در دست اجرا همچون توسعه فعالیت ها در مساجد این روستا که شامل هشت مسجد می شود، اعلام حمایت کرد.

 

«عبدالحسین اسفندیاری»، مدیر کانون فرهنگی و هنری شفا که بخش وسیعی از منزل مسکونی خود را به موسسه قرآنی و کتابخانه کانون و محوطه بازی کودکان و نوجوانان روستا  اختصاص داده و همزمان در کسوت مربی قرآن روستا نیز فعالیت دارد، گفت: همه شادی و آرامش من فعالیت های فرهنگی و تربیتی است و تلاش می کنم با تکمیل ساختمان این موسسه بتوانیم شاهد فعالیت های بیشتر و تأثیرگذارتری در حوزه دین  باشیم.

 

اسفنیاری همچنین افزود:  کانون روستایی «شفا» شهرستان راز و جرگلان با همکاری و راهنمایی رابط شهرستان راز و جرگلان توانست با ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد، امتیاز  12هزار و 660 امتیاز را کسب کند و در تلاشیم با برنامه های اثرگذار  در دومین دوره این رویداد شرایط بهتری کسب کنیم.

 

در این بازدید از زحمات و تلاش های  مدیر کانون،  در منزل وی قدردانی شد.

 

کد خبر 967264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha