هیئت های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی عقلانیت دین اسلام را به نمایش گذاشتند

سیاهکلی مرادی گفت: هیئت های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم های عزاداری نشان دادند دارای دین و مذهبی هستیم که عقلانیت در آن جایگاه بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «لطف اله سیاهکلی مرادی» در جلسه شورای اداری که امروز (چهارشنبه ۱۲ شهریور) به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم های عزاداری تشکر کرده و این امر نشان داد دارای دین و مذهبی هستیم که عقلانیت در آن جایگاه بالایی دارد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دین اسلام برای جان انسان ها بسیار ارزش قائل است به طوری که گفته می شود نجات یک انسان برابر با نجات بشریت و مرگ یک انسان برابر با مرگ بشریت است و در مراسم عزاداری امسال این را در عمل به اثبات رساندیم.

 

وی در ادامه با اشاره به سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان قزوین عنوان کرد: از آقای نوبخت تشکر می کنیم که عنایت ویژه به استان ما داشتند و اقدامات خوبی را شاهد بودیم.

 

سیاهکلی مرادی به مصوبات سفر استاندار قزوین به شهرستان ها اشاره و اظهار کرد: لازم است مدیران مصوبات جلسات شورای برنامه ریزی در شهرستان ها را اجرایی کنند و این مصوبات هرچه زودتر اجرا شود، مردم بیشتر دلگرم به کادر مدیریت استان شده و متوجه می شوند ما با وجود مشکلات کشور و کمبود بودجه درست و به موقع عمل می کنیم.

 

وی تأکید کرد: از مدیران درخواست داریم اگر نمایندگان مجلس نامه هایی به آنها برای انجام امور مردم می زنند، پاسخ نامه را در اسرع وقت دهند و وقتی نامه پاسخ داده نشود شکل اداری و مدیریتی خوبی ندارد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارزیابی مدیران اعلام کرد: ما در سیستم خود ارزیابی از مدیران داریم که یکی از موارد مهم در این ارزیابی میزان حضور مردم در دفاتر ما و میزان شکایت از دستگاه اجرایی است که هرچه این شکایت از دستگاه اجرایی کمتر باشد نشان می دهد مدیر به خوبی عمل کرده است.

 

وی با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع خاطر نشان کرد: حال که در دوران کرونا هستیم لازم است در ورودی ادارات میز خدمت تعریف شود و در ابتدا نامه مردم گرفته شود و مراحل لازم طی شده و پاسخ داده شود الان زمانی است که می شود این مدل رفتار در ادارات را تبیین کرد و خدمت محوری و تکریم ارباب رجوع را یاد بگیریم.

 

سیاهکلی مرادی با اشاره به ضرورت ارتقا بودجه استان یادآور شد: آقای نوبخت دستور دادند جلسه ای برای اصلاح شاخص های بودجه استان قزوین داشته باشیم و در واقع بودجه قزوین باید تغییر کند و از استان ۲۹ به استان ۱۸ و ۱۹ باید ارتقا یابیم.

 

کد خبر 967308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha