تکریم شایسته رزمندگان مازندرانی در هفته دفاع مقدس  مورد توجه باشد

حسن نژاد از تکریم رزمندگان مازندرانی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۳۰ مهر در سطح استان خبر داد و گفت: تکریم از رزمندگان در سطح شهرها و بخش‌ها آنطور که شایسته و در خور شأن این عزیزان است به بهترین شکل ممکن انجام ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین حسن‌نژاد» امروز(12شهریور) در سومین جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در سالن شماره 2 استانداری برگزار شد دفاع مقدس را برگرفته از قیام عاشورا و معدنی از رشادت‌ها و ارزش‌ها دانست و اظهار کرد: تجلیل از رزمندگان و کسانی که در این حماسه نقش‌آفرین بودند پراهمیت‌ترین کار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه نقش حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس در تاریخ فوق‌العاده است، افزود: پاسداشت و بزرگداشت از فرزندان غیور انقلاب که در این دوران درخشیدند، وظیفه همگان است و باید در فضای رسانه‌ای نیز تبیین شود.

 

حسن‌نژاد با اشاره به برگزاری همایش تکریم از 100 هزار رزمنده مازندرانی، ادامه داد: تکریم از رزمندگان در سطح شهرها و بخش‌ها آنطور که شایسته و در خور شأن این عزیزان است به بهترین شکل ممکن انجام ‌شود.

 

*100هزار رزمنده مازندرانی تجلیل می شوند

سردار «عبدالله ملکی» نیز به نقش آفرینی مردم و رزمندگان مازندران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مراسم تکریم از 100 هزار رزمنده استان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران زمان برگزاری مراسم نمادین را 31 شهریور همزمان با سراسر کشور اعلام کرد و از تکریم 5 هزار رزمنده استان در این برنامه خبر داد و با بیان اینکه مراسم متمرکز در سالن غدیر سپاه کربلا با حضور 250 نفر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: همچنین در سطح شهرستان‌ها نیز 250 رزمنده همزمان در مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

 

وی زمان مراسم تکریم از رزمندگان استان را به مدت یک ماه از 31 شهریور تا 30 مهر اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی از رزمندگان، بسیجیان، هنرمندان، زنان، مدافعان حرم، روحانیون، پزشکان، اصناف، پشتیبانی جنگ و کسانی که به نوعی در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند با توجه به وضعیت کرونایی به صورت حضوری و غیرحضوری در سطح شهرها، بخش‌ها و روستاها تکریم به‌عمل خواهد آمد.

 

سردار ملکی همچنین از برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاع مقدس استان مازندران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خبر داد و افزود: همچنین این نمایشگاه به صورت ثابت و سیار در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 

کد خبر 967317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha