مسلمانان «دیترویت» در روز ۱۱ سپتامبر خون اهدا می کنند

جامعه مسلمانان در «دیترویت» آمریکا کمپین «مسلمانان برای زندگی» را برای اثبات اینکه اسلام حامی صلح و آرامش در همه جنبه های زندگی است،راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « theoaklandpress»،جامعه مسلمانان در «دیترویت» آمریکا کمپین «مسلمانان برای زندگی» را برای اثبات اینکه اسلام حامی صلح و آرامش در همه جنبه های زندگی است،راه اندازی کرده اند.

 

این کمپین در آستانه حملات 11 سپتامبر که بهانه ای به دست سیاستمداران غرب برای هدف قرار دادن مسلمانان داد،کار خود را آغاز کرده است.

 

در بیانیه منتشر شده بر روی وب سایت این کمپین آمده است: تروریست ها موجب مرگ و ویرانی در 11 سپتامبر 2001 شدند اما نتیجه بدتر کار آنها بدنام کردن دین اسلام بود.

 

جامعه مسلمانان دیترویت آمریکا در این بیانیه تاکید کردند که افراط گرایان تروریست با ایجاد یک تصویر خشونت آمیز از دین اسلام سوء ظن هایی را در مورد همه مسلمانان ایجاد کردند اما حقیقت این است که تروریست ها نماینده اسلام یا مسلمانان نیستند.

 

امسال دهمین سالگرد تشکیل کمپین «مسلمانان برای زندگی» است که یاد زندگی های از دست رفته در حملات تروریستی 11 سپتامبر را گرامی می دارد.

 

هر سال در روز 11 سپتامبر این سازمان میزبان برنامه اهدای خون در سراسر دیترویت با همکاری هلال احمر آمریکا بود اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ،جمع آوری و اهدای خون بیشتر از همیشه مورد نیاز است.

 

دفتر جامعه مسلمانان احمدیه در «دیترویت» در روز 11 سپتامبر میزبان برنامه اهدای خون از ظهر تا ساعت 6 عصر خواهد بود.

 

همه اهداکنندگان خون و کارکنان این مرکز باید از ماسک استفاده کنند و دمای بدن همه آنها کنترل می شود.

کد خبر 967319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha