کار نظارت بر توزیع کپسول گاز مایع در آبادان افزایش پیدا می‌‌کند

علوی‌کیا از افزایش نظارت بر توزیع کپسول گاز مایع در آبادان خبر داد و گفت: به منظور نظارت بر توزیع گاز مایع در شهرستان گروه‌های ویژه بازرسی مشترک اداره صمت، پخش فرآورده‌های نفتی و تعزیرات حکومتی تشکیل شده تا با متخلفان برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید مصطفی علوی‌کیا» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۲ شهریور) در نشست بررسی و رفع مشکل کمبود گاز مایع آبادان که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: روزانه هشت خودروی توزیع گاز مایع به صورت سیار در شهر آبادان تردد دارند که مقرر شد ۲ دستگاه خودرو به صورت ویژه گاز واحدهای تجاری از جمله رستوران‌ها را تامین و توزیع کنند.

 

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان از فعالیت ۳۱ جایگاه سبدی توزیع گاز مایع در شهرستان آبادان خبر داد و افزود: ۱۹ جایگاه در شهر آبادان و ۱۲ جایگاه نیز در روستاهای این شهرستان مجوز فعالیت دارند و هر جایگاه برای جابجایی کپسول گاز از شرکت به محل توزیع یک خودروی اختصاصی دارد.

 

وی به دلایل کمبود گاز مایع در شهرستان آبادان اشاره کرد و اذعان داشت: علت اصلی کمبود گاز مایع در چند روز گذشته در این شهرستان خروج سهمیه گاز مایع آبادان به شهرستان‌های مجاور و توزیع خارج از شبکه به خصوص برای خودروهای دارای سوخت ال‌پی‌جی است.

 

علوی‌کیا تصریح کرد: اکنون با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی از خروج خودروهای حامل گاز مایع از آبادان به شهرستان‌های مجاور که فاقد مجوز از سوی پخش فرآورده‌های نفتی هستند جلوگیری می‌شود.

 

وی قیمت هر کپسول گاز مایع در محل توزیع را ۱۱۰ هزار ریال اعلام کرد و ادامه داد: عرضه‌کنندگان گاز مایع موظفند از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ نسبت به عرضه گاز به شهروندان اقدام کنند، ضمن آنکه هیچ جایگاهی اجازه افزایش قیمت مصوب شده کپسول گاز مایع را ندارد.

 

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان از افزایش نظارت بر توزیع گاز مایع در شهرستان آبادان خبر داد و عنوان کرد: به منظور نظارت بر توزیع گاز مایع در شهرستان گروه‌های ویژه بازرسی مشترک اداره صمت، پخش فرآورده‌های نفتی و تعزیرات حکومتی تشکیل شده تا با متخلفان برخورد کنند.

 

وی از مردم خواست تخلفات را به واحد بازرسی اطلاع دهند و یاد آور شد: شهروندان گرامی در صورت مشاهد توزیع خارج از شبکه گاز می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ تخلف را اطلاع دهند.

 

کد خبر 967396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha